lördag 28 november 2009

God morgon



Då hag jag ju äntligen fått tummen ur för att få upp lite bilder på bloggen. Jag har varit dålig på det jag vet, men det är så jobbigt ibland att sitta med sladdar hit och sladdar dit. Jag förstår inte varför inte min blåtand fungerar när jag ska lägga upp bilder. Hmm det måste undersökas närmare. Det blir ditt jobb JC ;)

Här är i alla fall ett par bilder fårn adventsskyltningen på Småglin igår. Det fattas dock lite julkulor som Corny förhoppningsvis har fått upp idag! Blev det inte juligt så säg?



Jag var ju på kurs på Fröken Knopp i veckan också med C, och här är resultaten. Jag gjorde en krans att hänga i taket, men som jag fortfarande inte fått i ljushållare i. Jag tänkte använda dem som finns i min gamla krans som för tillfället ligger LÄNGST in i förrådet, så ni får föreställa er en krans med ljushållare i. Det är så fint med grön mossa till jul, vitmossa är hos oss förbjudet!
Jag hittade även en fin vit skål att slänga ner lite växter i. När jag kom hem sen så la jag dit mina gotlandsstenar som jag är så förtjust i.



Kuddmossa, hjärtan på tråd och någon typ av minijärnek


Dekorationer på kransen




Jag är på väg att frilla frallet för en dag i Kista Galleria med Örnen. Jag hoppas hon har spenderarbyxorna på sig för det har sannerligen jag!

Ha en fin dag alla, och se till att julpynta fint inför i morgon nu.
PS: I morgon är det julskyltning vilket innebär öppet på Småglin! Peppisar till alla!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fina kort.
Ha nu en fin Adventsdag i morgon.
Kram Kerstin

Sillgrisslan sa...

Jättefint! Både på Småglin och det från pysselkvällen! Själv gjorde jag en hjärtkrans till ytterdörren igår. =) Kram kram

Anonym sa...

vad fint du har gjort i skyltfönstret!
/kram S el.E

Hjärtemammas sa...

Ja visst har jag! Tack