fredag 6 november 2009

Idag ska vi vaccineras. Efter många turer fram och tillbaka OM vi ska göra det så har vi nu bestämt oss. Vi, Pappi, jag och M, går ner på drop in på BVC idag och gör det. Det är lika bra vad tusan. M och jag flyger ju nästa vecka och i ett flygplan, om någonstans, så är ju risken rätt stor att man blir smittad av nåt. Jag blir alltid sjuk när jag flyger! I ett trångt flygplan med mycket folk och där samma luft går runt runt så är det inte så konstigt kanske om man åker på ett eller annat.

Jag ska strax hoppa in i duschen för att efter det pallra mig ner på stan, eller byn kanske ska sägas om N-e city, för att träffa Örnen på en fika.

Jag vill passa på att gratta T och linsen för en underbar liten dotter och lillasyster. Hon landade i måndags och jag har redan fått krama och hålla i henne. De besökte mig på Småglin igår med lillan. Det var så underbart! Hon var så liten. Det är nästan så man längtar efter en liten till faktiskt. Men först vore det ju en fördel om man har en karl. Det sägs ju att det underlättar!

Nu är det up and away. Jag ber allra ödmjukast om tillgift ifall detta inlägget inte gjorde er ett smack, men nu vet ni att jag fortfarande lever!
Fridens!!

Inga kommentarer: