måndag 23 november 2009

Vad kan man säga..

Den här dagen har gett flera bra och ett par dåliga besked. Just nu sitter jag bara här och sitter. Jag vibrerar i takt med M:s snarkningar. Eller han mumlar lite i sömnen. Jag vill att någon hämtar min tvätt i tvättstugan så jag kan stryka den, jag vill att någon hämtar och skalar mig en apelsin från köket så jag kan äta den. Det är sådana här dagar jag känner att jag vill ha en annan vuxen, helst manlig då, vid min sida om kvällarna. Någon som mer än gärna skalar mig en apelsin och någon som mer än gärna lyssnar när man vill lätta mitt hjärta!

För övrigt vill jag ha sushi anytime snart

Tack Lottenli för en fin lunch, du är en pärla
Tack Örnen för att du är min..


Y

3 kommentarer:

Mari sa...

*Kram till dig*

Lotten sa...

Åååå vännen då hur står det till? Hade jag kunnat så skulle jag ha skickat en nyskalad apelsin från mig till dig.....

Jag ville bara tala om att jag allltid finns där för mina vännner oavsett tidpunkt, har alltid ett öra tillgängligt för mina vänner och en axel att luta sig emot....Kramiz och ha en underbar tisdag!!!

Hjärtemammas sa...

Tack finingar!