söndag 1 november 2009

Visbyflashback


Ett par bilder från Gotland April 2009

Åh jag fick precis känslan och draget tillbaka till Gotland och Visby. Jag sitter just nu och kikar på "Ensam mamma söker" och en av mammorna är på Gotland med sina barn och karlar.
Jag var i Visby i våras med en gammal vän och det var verkligen så himla mysigt. Vi var runt hela Gotland, bodde på ett underbart tjusigt hotell mitt i Visby och bara lyxade oss. Vi åt på de bästa restaurangerna och det var som att komma till en helt annan värld. Det var ju första gången jag besökte Gotland men absolut inte den sista. Till sommaren tänkte jag försöka hyra ett litet hus eller stuga till mig och Milo. Jag hittade faktiskt igår en liten sten, i min ena ficka på skinnpajen, som jag plockade på en av stränderna.


Jag vill ha sol, värme, rosévin! Jag vill busa med min lilla i sanden och jag vill ha nya fräknar.. åååh ge mig!
Jag passar på att gratulera Gnaget till guldvinsten! I couldnt care less om fotboll egentligen men ändå, jag är lite glad för deras anhängares skull!
I morgon är det jobba för hela slanten. Från tio till 18 är jag din expedit på Småglin. Kom in med en kaffe om ni har tid över. Jag har mjölk i mitt!


Sov gott vänner och andra det ska nämligen jag göra!!


Inga kommentarer: