måndag 9 november 2009

Bröllop på gång

Bilden inte alls bra, jag vet men ni ser på ett ungefär hur min kvist ser ut vitmålad!

Jag ska försöka summera dagen relativt kort. Jag har varken energi eller inspiration till att lägga ut något annat än ett twitterliknande inlägg. Örnen och Tuttut har i vanlig ordning varit hos oss och lekt. I vanlig ordning var det också precis lika angenämt som alltid. Även JJJJ kom från storstaden för en liten kaffe! Trevligt, välkommen igen!


Jag har idag blivit tillfrågad om jag vill stå för brudfrisyr och brudmakeup åt en väninna som har bestämt att gifta sig. Jag blev så klart otroligt rörd och svarade att det var en stor ära att hon över att hon överlät det stora ansvaret på mig! Vem det är som ska skrida till altaret kan jag inte berätta, för det är liksom inte officiellt ännu. Jag ärotroligt glad för henne OCH hennes blivande mans skull givetvis! Det blir ett härligt vinterbröllop och jag har redan massor av idéer!

4 kommentarer:

Patrik sa...

Stå för brudmake? Har hon ingen make än eller? ;)

Hjärtemammas sa...

ha ha jag skrev make, jag menade sminkning ju! ska genast ändra :D

Patrik sa...

Jag läste make först men sen kom jag på att det var mejk men ville ändå jävlas :)

Hjärtemammas sa...

JAg förstod det Patis, du är så jävligt tokig liksom!