söndag 8 november 2009

Fly me away..


Ja snart så. Jag och min underbara, vackra, smarta och ödmjuka M flyger till Malmö på torsdag till underbara familjen Å. De har precis flyttat till Lund så jag måste ju komma och inspektera. Tyvärr är deras fyraåring inte speciellt förtjust att vi ska komma då M är en pojke och inte en tjej! Hon kommer inte vilja släppa honom när hon fått sina fyra dagar med oss ;-)


När vi har vaknat till ordentligt och så även Coopan och affärerna runtikring tänkte jag och M ta en prompa för lite shopping. Jag tänkte kolla in på Mio för att köpa något fint till hemmet. Något vintrigt! Jag har redan planerat lite julpynt här hemma. Det blir mycket vitt i vanlig ordning, det blir mycket mossa och det blir en hel del hyacinter och amaryllis! Förra året gjorde jag en fin krans att hänga i taket med ljus och band. Det blir en modell större av den varianten i år. Örnen och jag har redan planerat in pysseldagar med barnen!

Jag tänkte även idag kika in lite julklappar via nätet. Både till mig och resten. Jag har ju ingen som köper klappar till mig i år förutom min mamma så jag måste ju köpa mig en egen så jag med har något som väntar under granen.

Det lutar åt en parfym. Hugo Boss Femme, har jag länge gått och doftat på.
Även bloggen kommer få lite vinter så snart det börjat snöa!
Ha en underbar söndag vänner och ni andra. Även ni skitstövlar!
YY

Inga kommentarer: