fredag 6 november 2009

Sweet dreams or a beautiful nightmare


Oj så jag huttrar. Antingen är det för att det är jäkligt kallt här hemma eller så är det efterdyningar av vaccinet jag tog idag! Det gick ju som på räls, det kändes knappt. M däremot var otrolig fientligt inställd till sprutan från början. Pappi berättade att det första han sa i morse när han vaknade, innan ens god morgon, var "jag vill inte ta spruta". Så klart han inte ville! När vi kom in till sköterskan bröstade han upp sig och sa flera gånger med myndig stämma "Lägg av med det där" även fast ingen egentligen gjorde något. Jag antar att han kände att han ville visa sig som den alfahane han är och att vi andra skulle veta vår plats! Eller något i den stilen i alla fall. Dock funkade det inte den här gången för han fick snällt ta emot sin spruta, precis som jag och pappi!

Ikväll är det långkallingar på för min del, raggsockor och stickad kofta! Jag har en kopp te och en veckotidning som väntar på mig vid soffan. Även min virkning ligger där och undrar varför jag inte petat på den på hela veckan. Jag får ta tag i den senare ikväll. Kanske samtidigt som jag kikar på Idol.
Ha en underbar helg vänner och andra.. Jag ska försöka njuta till fullo! I morgon får jag föresten finbesök vilket jag ser fram emot. Det känns som om det var aaaaaalldeles för länge sen vi sågs!! Välkommen! ;-)

2 kommentarer:

Patrik sa...

Varför känner jag igen din topic men inte kan komma på vart det kommer ifrån?

Hjärtemammas sa...

Beyonces senaste HIT! Lovely bra!!