onsdag 23 december 2009

Dan före dan


Jag kör på samma rubrik idag som de flesta bloggarna idag. Jag har för lite egen fantasi just nu. Jag sitter framför ett glas julmust och en varm kopp te. M har ätit frukost precis och jag ska strax göra mig klar för jobbet. Jag jobbar till 19 ikväll så om någon av mina vänliga själar till vänner, eller någon annan har vägarna förbi så kom in vet jag. Ät en pepparkaka och lite ischoklad så kan vi julkramas lite. Det låter väl mysigt! YY
M har precis stoppat sin julstrumpa med diverse gott till tomten som kommer i natt. En mandarin, en pepparkaka, en lussebulle och en morot till renen har han stoppat ner i hopp om att godsakerna kommer bli utbytta till julklappar. Vi får väl se :)

Det mesta är klart innan julafton nu, bara lite småfix ikväll som att plocka undan det sista. Jag ska packa också inför juldagsresan och Sandviken.

Om vi inte ses förr så vill jag önska mina bloggläsare en riktigt GOD JUL.

Inga kommentarer: