onsdag 16 december 2009

Många strängar på min lyra

God kväll gott folk! Har ni haft en bra dag? Det har i alla fall jag. Dagen började med en tripp till IKEA Uppsala. De har ju byggt om där, helt nytt och jäkligt stort. Fint som tusan! Jag plöjde hela IKEA på under en timme, fick allt på listan och givetvis lite till. Det måste vara rekord, 1 timme liksom!! Det blev en liten bokhylla till mig, en finfin rya matta i rödaste röd till M, lite fina röda boxar att ställa i hans hylla i rummet och självklart blev det både ett och några fler ljus. Ljus kan man ju inte undgå att köpa när man väl är där. Det var skönt att vara så tidig för det var inte alls speciellt mkt folk. Annars kan jag lätt få känslan av att jag känner mig som boskap som vallas runt en snitslad bana. Nej tummen upp för möbeljätten idag!

Jag har även hunnit med att jobba lite. Jag bytte av Woxan vid fem och tog de sista timmarna. Jag hade glömt min virkning å jobbet så jag hade lite att pyssla med.
Min kväll kommer bestå av att skruva ihop bokhylla bla. Jag kan men vill inte så känner någon sig manad att ge mig en hjälpande hand så varsågoda!
Jag tänkte även kika lite på Johan Falk medan jag skruvar och så förståss. Paradise Hotel! JAg har inte skrivit någonting om den serien, kanske för att jag känner att det är genant att jag inte missat ett avsnitt. Fast med andra ord!

JO! Jag har beställt min tågresa norröver också på juldagen! Längtar!!
Ha en fin kväll så hörs vi säkert lite senare!

Inga kommentarer: