lördag 5 december 2009

Febran är här

Lilleman fick påhälsning av febran i natt. Jag gissar att det var pga vaccinet vi fyllde på igår. Just nu är han pigg dock. Vi har gått en stilla prompastan för att utföra ärenden jag tvunget var att ta tag i. Bla att hämta ut ytterligare en penicillinkur från Apoteket. Jag kommer snart vara immun mot allt vad antibiotika heter.
Lördagsgodiset var ju också ett måste så klart!
Innan vi gick ut tittade min fashionista till son på mig och frågade: "Kan man verkligen ha tights och kjol på sig när man går på stan?" Jag blev lite ställd faktiskt, jag tycker ju det är fint. Det enda svaret jag fick fram var: "Det här här inte tights det är strumpbyxor!" Moget va?

Nu bygger liten bilbana med Pappi inne på sitt rum och jag har precis satt på kaffe. Tvätten är i maskinen och det är städat. Pepparkaksdegen är ute för rumstemperering och snart blir det bak. Jag tänkte göra hjärtan att hänga i granen!

Oj kaffet klart! vi hörs!

Inga kommentarer: