onsdag 2 december 2009

Smartbox

Jag vet inte om jag sa det men när jag fyllde år så fíck jag en sån där Smartbox av Frallan och Tess. En smartbox kropp och själ 2010. Den innehåller massvis med presentkort på en dags spa, massagebehandlingar, skönhetsbehandlingar och andra må bra erbjudanden. Vilken underbar present och jag sitter och bläddrar igenom den nu faktiskt. Någon dag här innan jul ska jag göra slag i saken och boka något av ovan. En ansiktsbehandlingär något jag känner att jag vill göra faktiskt! Jag återkommer om vilken jag väljer. Jag har aldrig reflekterat över de boxarna förut men det är en jäkligt bra present.



Idag har jag varit ledig hela dagen och jag har bara varit hemma. Jag har tittat på kylan där ute inifrån min varma lägenhet. Jag var ut en kortis nyss och köpte mig en avocadosallad. Så den har jag åtnjutit tillsammans med ett glas Chablis. DET är vardagslyx det.
I morgon ska jag till butiken i Åkersberga för lite juldekoration men först lite småärenden!

Nu ska jag fortsätta njuta av tända ljus och eventuellt fylla på mitt vinglas. Vinglas ja, det är något jag önskar mig i julklapp!

Inga kommentarer: