tisdag 29 december 2009

Hua..

Mellandagsrea i Gävle

Hur mkt jag än älskar mitt jobb och värnar om den här lilla underbara butiken, som vi för övrigt har en riktigt bra rea i, vill jag ändå inte vara här just nu. Min panna kokar :-( jag brukar inte gnälla men nu när jag inte har nån annan person framför mig får ni ta det gnället. Jag har sovit sjukt dåligt, har ont i en arm, fråga mig inte varför och så har jag feber och hosta! synd eller hur? jag veeet!
Ingen julskinka har jag kvar heller så jag kan göra mig en skinkmacka när jag kommer hem ikväll. Däremot har jag ett paket från Vancouver väntandes på posten! Tjoho, DET ser jag verkligen fram emot. Jag kommer inte vara inne på nätet någon om kvällarna den här veckan så ni som inte kan kommunicera med mig annat än här eller Fejjan, gör det nu då innan 18 ikväll, eller trotsa era demoner vet jag och ring mig istället!

Nu kunder
Kram *hosta hosta*

2 kommentarer:

Patrik sa...

Haha den bilden är så bra :)

Hjärtemammas sa...

Haha eller hur, den är så klockren!Har du sett att han börjat köra dagens vessla i Metro!