lördag 5 december 2009

Ibland har man tur


Då jag har extrem otur i kärlek så får man ju ha lite tur i spel! Idag köpte jag några lottorader på Pressbyrån, då expediten lyckades övertala mig att försöka vinna drömvinsten på 161 millar. Då jag inte är speciellt svårövertalad så betalade jag de 40 kronorna som lotten kostade!

Det var med otrolig spänning jag nyss kikade på Annicka Duckmark och hennes lotto!

Jag vann!! Hela 27 kronor! Jag gick back 13 spänn men det tycker jag själva spänningen var värd.
Inga 161millar blev det. Kanske nästa gång!
Det är bra att man gläds åt det lilla!

Mitt lördagssällskap (M) somnade klockan 18, ganska precis, så jag sitter här själv i soffan och äter några crostinis och dricker apelsinjuice. Jag har det rätt mysigt faktiskt! Vi får se om det dyker upp någon lång, manlig fägring utanför dörren. Man borde ju kunna ha tur i både kärlek och spel kan jag tycka. Okej man kan väl få hoppas i alla fall!

Nåväl, Robinson på teve nu govänner. Ha en fin lördagkväll och glöm inte att borsta tänderna extra noga efter idag!


Kiss und kram Y

4 kommentarer:

Anonym sa...

men vad har hänt med recent comments?

Anonym sa...

jag måste nog också börja gambla!?
som du säger tur i spel, otur i kärlek.

Hjärtemammas sa...

Recent comments har nog bara hängt sig lite. Hav tålamod så kommer den igen! :)

Anonym sa...

Du får en Bamse Kram av mig för att du vann en storvinst..
Glöm den gamla frasen, att Tur i Spel, Otur i Kärlek, stämmer till O
En 2:a Adventskram från mig.
Kerstin