onsdag 16 december 2009

Kära tomten ( alltså jag själv)




Jag har varit snäll precis hela året.Och året har varit långt, inte för att jag inte är världens snällaste,mest omtänksamma, empatiska och ödmjuka människa av naturen men jag betonar ändå att jag har varit allt det! Och lite till!


Så här kommer min önskelista kära tomten(alltså jag själv)

* Mukluks stövlar från timberland, vita eller mörkt bruna
*Kaffebryggare med automatiskt avstängning som enda krav
*Presentkort på Make Up store
*Stora ljus från Yankee Candle
*Tidningsprenumeration på Elle Interiör/Plaza/Hus och hem/Sköna hem/Drömhus & Trädgård
*Halsband fårn Edblad & co
*Parfym Hugo Boss Femme
*Polkagristryffel från Åre choklad

Tomten, det är okej också att vänta till mellandagsrean! Har hört rykten om att i alla fall stövlarna blir bra mkt billigare då!
Nu ska den här tomten iväg till Ikea Uppsala. Jag ska försöka slänga ihop ett bra sms först. Ett sms där jag vill att mottagaren verkligen kan känna och förstå vad precis jag känner. Åh så svårt, på max 500 nedslag elelr nåt..Den karamellen blir svår att suga på!
Ha en fin dag alla, akta så ni inte halkar å slår er!


1 kommentar:

Anonym sa...

Klart att du får allt du önskar dig du som alltid är sååå snäll !

Av mig får du en tidig julklapp bestående av en bamse kram !!!

// L

PS
Lycka till med SMS:et
DS