torsdag 17 december 2009

Nu är det nästan jul på riktigt.

Nu är vår fina gran färdigklädd. Den står till beskådning här i vårt vardagsrum och ni är välkomna förbi att beskåda!

Jag har i stort sett samma dekoration som förra året, änglavingar, silverkors och prismor. Jag köpte några mellanstora polkagriskäppar också som jag hängt i. Så fin så!

Nu är det duschen och sen sängen som gäller. Jag jobbar i morgon till eftermiddagen för att bli avbytt av Corny. Vi har öppet till 22 i morgon på Småglin och har då även 20% rabatt på allt i hela butiken!!

I morgon kväll får vi se vad som händer. M sover hos pappa en extranattpga något kalas de skulle på. Jag bjöd in mig själv för lite "kalas" och det återstår att se vad som händer. På lördag fyller i alla fall Viggolicious 1 år och då blir det kalas må ni tro!!

God natt





1 kommentar:

Patrik sa...

Jag hade ju gärna sett granen iaf :)