måndag 28 december 2009

Hemma igen.


Jag har landat på min egna plats igen. Borta kan vara riktigt bra men hemma är alltid bäst.

Jag har precis ätit en lussebulle med julmust till och tittat på Lukas Moodysons film Mammoth. Se den! Det var inte mycket action men den får en att tänka till! Verkligen.


Besviken big time är jag på mig själv då jag glömde Pappis julklapp på tåget. Så hima typiskt mig. Jag tittde på påsen med paketen i stort sett under hela resan. Jag hade lagt den på hatthyllan ivanför sätet. Jag täntke att nu Mamma S måste du komma ihåg att ta med den. Väl på tunnelbanan lagom vid Östermalmstorg inser jag att fasiken, jag glömde påsen i alla fall.
Sånt kan driva mig till vansinne!


Nu är det nanna, i morgon är det Småglin för hela slanten med rea på nästan allt! Kom och fynda vet jag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh den här filmen är så jäkla bra!

Puss Puss Linda S