lördag 12 december 2009

Glad lördag på er

Det ser kallt ut! Jag har lyft lite på huvudet för att försöka se om det ligger någon snö på backen men då jag bor på tredje våningen är det liite svårt att se. Dock ser det kallt ut på himlen!

Jag ska strax hoppa in i en varm dusch för att sen piffa mig lite och ta en prompa till jobbet.
Men först!
Alla vet ju att den hetaste skinkan i ugnen just nu är Tiger Woods och hans sexskandal! Tydligen har det även läckt ut en sextape med honom och någon utav hans cocktail-servitriser. Jag, hjärtemammas är en av de första som fått info om den och tänker dela den med er! Jo ni läste rätt, kom bara ihåg var ni såg den först!

OBS: Känsliga tittare varnas!


EMBED-Leaked Tiger Woods Mistress Sex Tape - Watch more free videos

2 kommentarer:

mamma sa...

Ha ha var får du allt ifrån.Ha en bra dag i sthlm, pussa M kram mammis

Maria sa...

haha..:-) den var bra!!!