tisdag 22 december 2009

Jag vill ha en pojkvän


Jag rengjorde golvbrunnen i duschen i morse och det är sådana stunder jag saknar att inte ha någon pojkvän. Ja inte bara då, men också! Likaså nu, när jag och M bakat godaste lussebullarna så borde jag ha en pojkvän att bjuda på varma nybakta bullar!

Vi har varit på stan för en frulle, köpt nytt virkgarn och virknål då jag glömde mitt i Sthlm sist. Jag fick en julklapp av Örnen i form av ett stort paket Släppenbröd. Släppenbröd är ett sorts lappländskt tunnbröd som endast görs på ett litet litet bageri i Malå, Lappland och som finns att köpa periodvis på Collins ostbod här i Norrtälje. Skitgott med lite västerbottensost på och en kall öl till!

Nu jäser jag och lilla M på sängen efter en god gulaschlunch. Det är mjöl i hela köket i stort sett efter lussebaket och jag ska plocka undan, jag ska bara...

Vi väntar på att Pappi ska komma och hämta oss så vi får följa med i bilen och storhandla!
Tips på pocketbok? Jag behöver ha en på tåget upp till Sandviken på Fredag.

4 kommentarer:

jennie sa...

Tänker alltid på dej när jag ska rengöra golvbrunnen i duschen, tänker på Elisas¨bajsiga katter som hade haft den som toa på norra ringvägen. hahaha det slår ju allt , den var verkligen full me skit

Patrik sa...

Vilka smarriga katter!

Hjärtemammas sa...

Ja du Jennie henne stod det nog inte riktigt rätt till i huvudet på :D Jag tänkte faktiskt på henne för nån vecka sen. Märklig männniska det där, märkliga katter!

Patrik din lilla bagarfjolla, de var riktigt smarriga, säkert mer smarriga än de du gör! jag körde vaniljkesella i! HETT TIPS!

Kram på er båda

Anonym sa...

Här doftade det nybakat!
God jul!