tisdag 8 december 2009

Det är mörkt och det är lite kallt..

Denna morgon ser ut som de flesta har gjort den sista månaden. Det är mörkt, det är blött och det är lite kallt. Eller ganska mycket. M och jag har varit ute på balkongen för att känna av ungefärlig temperatur då vår digitala termometer fortfarande visar på 14+ utomhus och ca33+ inomhus. Vi vågar med andra ord inte lita på den. Man kan ju inte komma med hawaiiskjorta till dagis nu liksom.

Jag har några småfunderingar angående kommentarer jag får här till bloggen. Jag är jätteglad så klart att bloggen läses av ca 150 st varje dag och jag får nästan dagligen kommentarer. Vissa av människor jag känner och vissa av människor jag aldrig träffat. Vissa kommentarer är anonyma och det gör mig egentligen inget så länge de är snälla.(Hittills har jag bara fått snälla kommentarer faktiskt). Dock vore det spännande att få en liten hint om vem som kommenterar anonymt. Jag har mina aningar faktiskt, det går ju att se på ett ungefär på sättet någon skriver.

Jag menar bara ge er till känna, jag vill veta vilka ni är. Fortsätt för all del att kommentera.
Idag står som vanligt arbete på schemat. Sen blir det väl inte så mkt annat än att gå hem och kela med varandra. JO, jag ska köpa vadd och glitter och göra änlgaskruden till M. Jag lovar bildbevis kommer!

Gå försiktigt, det kan vara halt!

1 kommentar:

mammiz sa...

Det är bara mamma.....Jag läser din blogg varje dag utan att lämna avtryck,Så jag är en av dem.Puss puss min käraste.Nu är det dags att dom andra kommer fram