tisdag 1 december 2009

Visst finns mirakel


Ni anar inte hur mörkt det är här just nu! Inte utav vintern själv utan av att att regnmoln storlek gigantiskt envisas om att hänga över Norrtäljes stadskärna precis just nu. Jag tvivlar på att mitt moderiktiga, trendiga, skitsnygga, prickiga paraply kommer räcka!




Ovan har jag beviset på att mirakel finns. Ni ser att det står Time Freeze på och jag skulle vilja tillägga Back in time. Jag har halvklagat lite över att jag ser gammal ut på ögonen den sista tiden. (ABSOLUT inte för att jag gör det utan mer för att gnälla över det. Så klart! Den här mamman ser inte gammal ut i första taget.) I vilket fall som helst så stryker jag på sticket på och under ögonen varje morgon och kväll och den tar ner svullnad och rätar ut fina linjer. Det är absolut inget humbug. Örnen frågade mig redan i lördags vad jag hade gjort eftersom jag såg så pigg och fräsch ut på ögonen, och då har jag bara användt den i två dagar. 135 kronor på Åhléns. Vilket klipp! Ett tips från en medsyster till en annan!

Nu är det jobba för halva slanten som gäller. Jag jobbar bara halvdag idag och det känns underbart. Jag ska hem sedan och pynta det sista jag planerat att pynta. Sen blir det nog en långprompa, om det slutar regnar vs.


5 kommentarer:

Jennie sa...

Ska slå till jag med på en time freeze, kan ju aldrig skada att testa, se om det fonka stabilt
// Dr Alban

emma sa...

tss, jag fick betala 199:- för mitt! Och inte hjälper det ett dugg på mig, det är ute med mig :(

Hjärtemammas sa...

Men alltså emma du får använda det fekvent. Du kanske inte hasde så mkt att få bort heller med det där sticket. på mig hjälpte det! Puss

Jennie, KÖP! puss fininf, inte för att du behöver men köp ändå, föer säkerhets skull ;-)

Anonym sa...

Vad *tossiga ni är..:)
Sarah du har väl aldrig sett gammal ut, ögonen har ju alltid strålat på dig. Jag är gammal men har aldrig haft "påsar under ögonen".. Jag anser att jag klarar mig utan..
Kram Kerstin

Hjärtemammas sa...

Visst är vi tossiga, det är ju så härligt! Du Kerstin är ju vacker som en dag så du behöve rinte bry dig om den här mirakelkrämen ;)
jag strålar som aldrig förr men köpte den"utifall" ;-)

KRAM