onsdag 30 december 2009

Har du också sålt ditt smör och tappat pengarna?


Stackars Stackars Håkan! Vissa är det verkligen riktigt synd om!
Nu går ag snart hem för dagen. Jag har fyndat askar till M. Jag hittade tre stycken runda blåa boxar med vita stjärnor på till hans lego och bilar. Passar perfekt till hans rum. Jag stänger aningens tidigare idag då jag måste springa och köpa akvariumet till hans födelsedag. Finaste akvariumet med månsken om natten från Mormor! Fiskarna som kommer att vara där i får han av kusin V.

3 kommentarer:

Patrik sa...

Tack för dagens skratt :D Han borde vara med på den där sidan lokalbesvikelse :)

Marlene ♥ sa...

Hoppas dom överlever. När jag var liten köpte jag fiskar när mamma var utomlands, ljög till pappa att jag fick för mamma. Viste inget om att syret i vattnet kan ta slut som tre dagar, sen var alla fiskar döda.=(
Hoppas det går bättre med hunden jag köpt;)

Hjärtemammas sa...

TAck Marlene, det hoppas jag med att de gör. Lyckligtvis följde det ju med pump och sånt i akvariet. gott nytt år!!

underbart Patrik eller hur??