tisdag 15 december 2009

Winter wonderland


God morgon kära läsare, har ni sovit gott? Jag har sovit likt en prinsessa, precis som jag förtjänar alltså!

Det känns som jag är en ny människa när jag tittar ut och det ligger tjockt med snö på hela marken. En underbar morgon helt enkelt. Kan ju visserligen bero på den underbart goda och trevliga salladen jag blev bjuden på i går kväll eller så var det helt enkelt sällskapet till salladen. Man ska njuta medan man kan.

Jag ska egentligen iväg till jobbet nu men jag tänkte tipsa om en sak. Jag har ju vid flera tillfällen skrivit om dessa otroliga ljus jag köper och är förälskad i. De finns att hitta på http://www.yankeecandle.se/. Där finns de även en flik där man kan skicka LJUSOGRAM till någon man tycker om. Är inte det en bra grej då? Ja jag fiskar visserligen men det är en kul grej!

HÄR klickar du alltså så kommer du direkt till tjänsten
Vad ska ni göra idag? Jag tycker några av er ska ta ledigt, gå på museum, gör en snöängel eller se en film. Njut av att vara precis så bra som precis DU (nej inte du) är!
Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha en underbar dag vännen och njut av snö och kyla !

Kram L