söndag 6 september 2009

About Blank

Var börjar man. Jag är trött, har ont i huvudet och är inte alls pigg men ska änåd försöka redogöra någotsånär vad jag och Örnen hade för oss igår :D

Vi åt en underbar middag på G´s restaurang. Vi kom fram till att det kändes som en dejt! Det var i alla fall supermysigt. Där satt vi bara hon och jag med levande ljus mellan oss på bordet och med varsitt glas med vin. Typiskt Dejtigt!
Vi satt kvar länge, fram till tolv i alla fall. Vi pratade om livet i allmännhet, mest karlar då förstås, drack Mojitos och Irish coffee.
Det blev inget Sthlm för oss för vi gick vidare till Teatern. Vi kände oss rätt så malplacerade då stället var fyllt med gamla elever till oss. Vi höjde nog snittåldern med ett antal procent gissar jag. Men kul hade vi! Svettiga efter allt dansande gick vi arm i arm hem till mig!
Jag slocknade som ett litet barn i min säng och jag skäms att erkänna det, men jag ligger faktiskt kvar här ännu. Jag har gjort några tappra försök till att åstadkomma något här hemma men har alltid hamnat i sängen igen för en liten powernap eller två.

Ikväll ska jag till RIMBO, ja håll i er, och fika! Jag lovar att höra av mig när jag kommer hem så ni vet att jag är välbehållen. Rimbo är ju känd för att vara en gudsförgäten håla!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Akta dig för dom där som sitter och spelar banjo.......

Linda H - hair & make-up artist sa...

Samla ihop den trasiga skuggan i en liten burk och använd den som lös ögonskugga då! Så slipper du slänga =)

Hjärtemammas sa...

Du är en pärla Linda :D tack!!