lördag 12 september 2009

Liten familj, liten lägenhet, små möbler!

Jag har ju faktiskt fått en del förfrågningar av bloggläsare om hur det ser ut hemma hos mig och M. Det ser väl inte så mycket mer annorlunda ut än hemma hos någon annan. Vi bor som sagt väldigt litet men vi trivs. Dock känner jag mer och mer att jag längtar efter gräs under tårna. Jag har tagit lite bilder ikväll, SJÄLVKLART efter städning i alla fall i vardagsrum/sovdel! M har fått städa sitt rum själv och han gör det bra måste jag säga! Var sak har sin plats! Varsågoda kom in och titta! M:s rum, ser ni en liten sovande fot i sängen?



Här sover jag


Det lilla lilla vardagsrummet, med den lilla lilla soffan framför den lilla lilla teven. Tack och lov är vår ordinarie soffa snart färdig på lagning!



Ni som känner mig vet att jag har en förkärlek för hjärtan på tråd och stenar.



Lite hösdekoration är ett måste



Vi hittade vackra kastanjer här utanför precis

Jag lite så ser det ut hemma hos oss. I morgon när det är ljust fotar jag resten!

Godnatt!
PS. ni vet väl att ni kan klicka på bilderna för större format!

5 kommentarer:

Mari sa...

Åhhh så mysigt ni har det :D

Patrik sa...

Den där tavlan ovanför soffan är livsfarlig! Fick ju den i huvudet när vi hälsade på! :P

Hjärtemammas sa...

haha patrik! Den tavlan siktade på dig;) den står stadigare nu :D
kom å häsla på så får du se igen vet jag :D

Hjärtemammas sa...

Tack Mary.. jag vill ha fler säterfolk på besök förstår du. Det är liksom dags nu!

Anonym sa...

Du har alltid varit duktig på att piffa hjärtat ;-)
kram J