tisdag 22 september 2009

Födelsedagskalas!


Som alltid knepknåpar jag med egna paket och egna kort!



Nu har jag då precis kommit hem efter att ha grattat C på hennes femtonårsdag. Jag vet inte om jag skrev det tidigare men hon önskade sig fem miljarder kronor, annars fick det vara! Ja hon har lite höga pretentioner flickebarnet så vem är då inte jag då att ge henne fem miljarder kronor? Jag gjorde henne en check på jobbet idag som hon kunde sätta på väggen när hon är girig nästa gång! Hon fick även lite seriösa presenter med såklart. Jag hade lite pappersbitar och lite pennor och fixade med ett litet kort på jobbet.


Vi firade henne hemma med massa pussar och kaffe och tårta! Självklart passade jag ju på att pussa massa extra på M. Jag passade på att snusa och gosa lite också när han somnat, innan pappi skjutsade hem mig.

I morgon blir det jobb igen hela dagen sedan är jag ledig fram till nästa fredag! Det visar sig om jag kommer iväg på en snabb solresa eller inte. Med mitt vanliga missflyt så blir det säkert ingen! Men ajg ska inte misströsta, vi har ju faktiskt ett underbart höstväder. Jag får lägga mig i lä någonstans med en god bok och lite Hawaiian tropic och drömma mig bort mot grekland.

Nu är det godnatt för mig! *Jag hoppas ni sover gott vänner och andra, för jag ska göra mitt bästa för att göra det!


2 kommentarer:

Patrik sa...

Så du har börjat scrappa lite nu iaf? :)

Hjärtemammas sa...

Haha jag vet inte om det där lilla kallas för att scrappa, men jag har ju alltid gjort mina egna kort i stort sett på det här viset. Det är inte så avancerat med det fyller sitt syfte :D