måndag 21 september 2009

Som att hälla vatten på en gås!

Jag åkte ju tåg hem från Säter med det stagliga bolaget SJ.
Jag blev hämtad på centralen för att få i mig lite frulle för att orka med resehunting. Det vore verkligen underbart att få åka utomlands nu! Det lutar åt Grekland, de har bra sista minutenpriser men jag har inte bestämt mig. Så jag var i alla fall hos polisen idag och ordnade mig ett pass bla. Det går jäkligt smidigt nu att beställa pass. fingeravtryck, en signatur och sedan tar de foto där på plats. Sist jag gjorde mig ett pass var jag tvungen att ha ett födelsebevis från pastorsexpeditionen och ett vittne som kunde vidimera att jag var jag.

Snälla låt mig komma iväg nu bara! Läsa, bubbla och sola!!

Nu har jag precis kommnit hem till ett relativt soligt Norrtälje. Jag köpte lite färsk laxfile på affären då jag tänkt mig en fiskgryta till middag!

1 kommentar:

Anonym sa...

lasa hela bloggen, ganska bra