torsdag 17 september 2009

I morgon fredag

Svanarna visade arslet för mig och min fikavän idag!

Utsikt från bästa fikastället i stan

Vilken underbart dag det har varit idag. Det har blåst lite men vilken sol, den har varit framme till typ nu. Luften blir så frisk och det luktar tång i hela staden nästan.
Jag har fått en del uträttat idag faktiskt och det känns skönt att lämna veckan och alla måsten med bara goda vänners sällskap.
Eftermiddagen bjöd på kinarestaurang och lite shopping med Örnen och Tuttut.
Nu ligger liten skrot i sängen och gör allt för att inte somna! Ögonen går i kors på honom så trött är han!

Mormors resa till Holland slutade med glada besked. Hon åkte för att hälsa på moster och finnas vid hennes sida om beskeden från en tung läkarundersökning skulle visa sig vara tråkiga. Vi kan pusta ut och bara vara lugna. Skönt nu får hon en härlig semester istället!


Jag ska ta mig en varm dusch nu sen packa min väska!

Inga kommentarer: