tisdag 8 september 2009

Frilla frallet


Då så, nu är det en ny dag! Jag försov mig liite liite bara, inte för att jag blir sen men det är jobbigt när man kommer bort från sina planeringar. Jag har dock hunnit med det jag ska men sitter och är sur över att mitt jäkla kaffe smakar svamp. Ja svamp. Grejen är att jag råkade ha sönder min jäkligt bra kaffebryggare för ett tag sen och har inte kommit mig för att köpa en ny så jag kör på snabbkaffe under tiden. Vissa är jättebra och goda men så köpte jag ett från Coop X-tra här förra veckan och det smakar fasiken svamp! Så vänner och ovänner jag höjer ett varningens finger för just det snabbkaffe. Om ni liksom jag nu råkat ha sönder er ordinarie kaffebryggare. Jag kanske ska önska mig en ny till min födelsedag. Ja det är en bra present!

Apropå ordinarie. Jag är mäkta less på att gå omkring med en mobiltelefon från Dackefejden. Min vanliga är ju på lagning i Täbban. Eventuellt skulle jag få hjälp med att hämta den idag av Token. Hoppas han har sitt ärende dit och hoppas de accepterar att han hämtar ut den. Ge mig ge mig!

Jag hade en så jäkla läskig dröm i natt. Jag vaknade alldeles kallsvettig. Jag har alltid drömt mardrömmar om att tappa tänderna eller att jag ska få dem utslagna. Inatt drömde jag att jag log mot mig själv i spegeln och de var alldeles TOBAKSBRUNA! Sheisse, jag som inte ens röker. Nasty! Det första jag gjorde var att springa å kolla i spegeln. som vanligt möttes jag av mina kritvita. Jag blev lugn!

Nu måste jag fixa frallet om jag ska hinna till butiken i tid. Det är nyfärgat föresten! Jag blev verkligen riktigt nöjd!
Jag fick sådana jäkliga skavsår av mina nya skor igår så jag får dras med mina "hoppatofflor" på jobbet. Skratta ni bara. Jag ska ju givetvis inte gå med dem genom stan, bara ha dem på mig bakom disken. Jag måste!
Puss och kräm Y

3 kommentarer:

Wannabe sa...

jag skäms också över mina hoppatofflor. tyvärr är de de enda skorna som funkar här på jobbet just nu, och jag har ingen disk att gömma mig bakom, så jag klampar (mindre) glatt omkring i dem..... *suck*

Hjärtemammas sa...

Men de är ju så sköööna! Mina är röda å fina. Kul att både M och J säger hoppatofflor!! M sa förut, Stövelgummor om sina stövlar. Gulligt. Kram på dig T

mamma sa...

zie een fotoo van iemand die op je blogg is.Zitten er oude keerels naar je te kijken?Pas maar op lievert ik vertrouw dat voor geen cent.Tur att du kan språket älsklingen puss mamma