lördag 19 september 2009

It aint me babe

Jag är så totalt avslappnad, eller kanske inte helt ännu men är på riktigt god väg. Jag är hos mina goda vänner i Säter, Dalarna. Va?! Har jag sagt att jag ska söderut? nääee det måste varit ett missförstånd, jag är ju här i alla fall och mig veterligen så ligger Säter fortfrande norr om Norrtälje. Vi har även gott besök från England så det blir till att träna på engelskan!

En morgonpromenad har det bjudits på under en strålande sol och klarblå himmel. Vindarna är lite kalla men omgivningen var så vacker så jag tänkte knappt på det.
Ikväll ska vi på bio i Falun. "Flickan som lekte med elden" blir det! Det var ju faktiskt inte så överdrivet länge sedan jag såg "Män som hatar kvinnor" så det passar sig bra att se den filmen nu också.
Jag finner ett otroligt lugn häruppe. Det är ett helt annat tempo än på Stockholms gator. Folk går till och med långsammare här.

Jag ska läsa min bok här i soffan, om killarna kan flytta på sig. Det sitter två tuffa tonåringar i soffan bredvid mig och spelar tevespel. Det skjuts och det bombas.. otroligt givande att se och lyssna på. Eller inte..

1 kommentar:

mamma sa...

ska vi9sa tant willie hur hon skriver till dig puss allt bra har