fredag 4 september 2009

Kafferast!

Igår hade jag fina Madde med familj inne på småglin. Hon bar på en liten pojke på ca tre veckor. Jag har inte sett att hon varit gravid och vi träffades faktiskt rätt så nyligen. Jag blev så chockad så jag utbrast bara :"Men gud, vems är det där?" Jag skrattar åt det nu i efterhand och hon skrattade gott och länge åt mitt ansiktsuttryck! haha. Sen när poletten trillade ned så blev jag alldeles varm i hjärtat och rörd. Han var så underbart fin den lille. Tänk det är snart 4 år sedan M var sådär liten. Grattis till dem!

Idag har det varit att göra på Småglin. Jag fick just en stor leverans med kläder från Esprit så det gäller att hänga om lite i butiken så allt får plats. Jag har haft jämna strömmar med kunder och satt mig nu ner för en god kopp kaffe och en fralla!

Vi hörs senare!

Inga kommentarer: