tisdag 8 september 2009

Let me introduce you in to my world, diamonds and pearls

Ja Kålla hade varit på Gina Tricot och shoppat lite åt mig medan hon ändå håller till i Stinsen. Har jag sagt att hon är en av mina pärlor? Nej men då gör jag det nu!!
Jag har kommit liiite längre i planeringen av mitt kalas. Jag har gjort en förfrågan angående att få låna en liten vinkällare i Gamla stan inne Stockholm för en liten skumpa sammankomst innan vi intar Sahara, en underbar liten libanesisk restaurang nere i city. Där kan man sitta och äta meze, massa smårätter i flera timmar. Jag tycker det passar sig fint faktiskt. Sen efter det får det bli ausgang ut i Sthlms nattliv! Jag kände att hyra en lokal var nog lite överprententiöst så detta tycket jag passar ypperligt!!

Nu ska jag på fika besök i Rimbo. Först en prompa hem till Pappi för att låna bilen! :D

Günatt! YY

Inga kommentarer: