torsdag 17 september 2009

God Morgon...

Det är kallt alltså, jag har redan jacka och mössa på M när vi går till dagis. Idag vankas det skinnpaj för mig själv faktiskt. Kanske ska jag plcoka fram stövlarna eller är det kanske lite väl överambitiöst? Jag måste till skomakaren också för att hämta mina andra stövlar som hängt där ett X antal månader :s.
Idag blir det ett möte på förmiddagen och sedan fika med en kompis. Jag är ledig från jobbet hela dagen och det är underbart. Jag är ledig i morgon med då jag tar tåget nedåt landet! Det ska bli skönt att få komma bort ett par dagar. Jag ska på bio kanske eventuellt på lördagen. Inte ens jag har missat att "Flickan som lekte med elden" har premiär.
Det blir i så fall bara jag och frun i huset. Mannen ska ut med en manlig vän och leka Brokeback mountain. Ligga sked i ett tält i vildmarken osv. Sjunga sånger vid en lägereld och tvätta sig i nån bäck! :D vilken syn, jag hoppas verkligen de förevigar stunderna!!

Nu ska jag hoppa in i duschen tillsammans med M, sen frulle, sen dagis!
Ha en fin dag vänner.. Glöm inte att klä er ordentligt

Inga kommentarer: