måndag 14 september 2009

Vin, kvinnor och sång...

....är kanske inte direkt vad jag skulle spendera mina slantar på om jag vann 21 miljoner kronor. Jag läste i Aftonbladet om en tjej i England som vann den summan när hon var 16 år. Hon spenderade dem vackert på bilar, droger och silikonbröst! Det finns alltid hål att stoppa pengarna i men dessa vore inte min prio!
Jag skulle nog först köpa mig en helikoptertur med snygg-Aram som jag nu kallar honom. Vi skulle åka över Norrtälje och över Sollentuna/Norrviken/Silverdal och spana in villan jag skulle vilja köpa! Jag har faktiskt haft tankarna ditåt, det är inte helt omöjligt att jag kanske en dag bosätter mig där i krokarna. Jag håller på att försöker övertala Pappi, vi försöker ju ändå röra oss i flock. För barnens skull.
Apropå helikopter så önskade jag mig i morse en helikoptertur i present av en nära vän som liksom har connections inom helikopterflyg. Om han glömmer att kolla upp möjligheterna kommer jag ALDRIG glömma att han glömde. :D

Idag har Babydoll M varit mitt varma sällis på Småglin. Hon har gjort min dag bara genom att vara så himla snygg.
Jag har övertalat henne att ta med Lilleman till Norrtälje nästa helg så vi kan shoppa oss lite kläder till honom inför en viktig fest han ska på ;-)

Jag ska rycka det sista nu innan stägning. Pappi var snäll å hämtade M efter dagis så jag kunde jobba heldag. M och jag får ta en stilla prompa hem.

Au revoir

Inga kommentarer: