måndag 14 september 2009

Nej tack jag är mätt


Jag försökte mig nyss på en bulgursallad från ICA med kyckling. Jag åt tills jag upptäckte att det var russin i salladen. Kom igen liksom vem har russin i sallad?! Russin är bland det värsta jag vet så jag slutade äta. Det hjälps inte att peta bort dem, allt var förstört. Larvigt eller hur? Jag kan knappt skriva ordet russin utan att må illa.. Uäk!

Jag bläddrade under tiden i senaste Amelia och fastnade på en annons om trosskydd. Troskydden är vackert mönstrade!! Till vilken nytta då? Jag känner ingen faktiskt som visat sina trosskydd för någon. Gör du?
Usch...

Nånå som jag säkert skulle sagt om jag var finne. Jag har gått igenom jobbigt pappersarbete ikväll men nu är det done! Som en sten som sjunkit från mitt hjärta, otroligt skönt!

Nu ska jag lägga mig sked med M och snusa lite i lillnacken!

Inga kommentarer: