måndag 28 september 2009

One two Freddy's coming 4 U


Alltså nu har de gjort ytterligare en remake på våra 80-talsfilmer. "A nightmare on Elm street", den med Freddy Kruger har nu även gjorts i en modern version. Det var en av mina favoritfilmer när jag var yngre, så det ska bli spännande att se om den nya går upp mot originalet. Vi får väl se om de gör nån ny variant på Teen wolf! *GRRR*

Dagen har spenderats först i Hägerstensåsen hos Frallan och ljuvliga lilla E. Så söt så man nästan fick hål i tänderna! Otroligt charmig och otroligt imponerad av allt M gjorde. Gulligt!
Vi åkte därefter till IKEA Barkaby. Jag veeeet, Kungens Kurva ligger ju alldeles nästgårds till Hägersten, men där är det jämnt så jäääääkla mycket folk. Sen gillar inte jag själva grejen om att IKEA går i fyra olika, runda plan. Jag blir yr.
I vilket fall som helst så blev det som vanligt alltid dyrare på IKEA än vad man räknat med. Men det blir fint! Jag kanske slänger upp ett foto, eller två när jag piffat med mina rosa nyheter.
Nu blir det snart lite mat, sen är det strax kväll!

Kram

Inga kommentarer: