onsdag 9 september 2009

Verkligen

Detta var piloten! *dregel* Aram Rubinstein, en välrennomerad skeppare tydligen

Min text idag är grön, samma färg som min avund till lillan är just idag! Igår blev hon nämligen bjuden av sambons jobb, Eaststreet tattoo, att åka helikopter ca en timme runt hela Stockholm! Åh jag har alltid velat åka helikopter! De fick åka över Björn Borgs hus, ut över Vaxholm, över Globen, efter Finlandsfärjorna. Lyxigt värre. Det är ju inte speciellt billgit att åka helikopter så det är tyvärr inget jag skulle lägga ut pengar på själv.
Däremot tänkte jag slänga ut pengar på en liten sista minuten resa här framöver. Det blev lite hastigt och lustigt men jag gick förbi resebyrån i morse och såg lite bra erbjudanden. Det blir en vecka till Gran Canaria lutar det åt! Är det någon som verkligen känner sig manad och sugen så häng på vet jag. Det blir dock väldigt lugnt. Visst ett eller två glas vin kanske kan slinka ner men mest blir det slappa vid havet eller poolen med en god bok. Jag behöver det. Min själ behöver det verkligen!
Nu måste jag jobba vidare. Heldag på Småglin idag!!

Brun inne, sol i sinne

4 kommentarer:

emma sa...

Hoho ta mig med. Om du bjuder förståss (fattig som en kyrkråtta)

Hjärtemammas sa...

Klart du är fattig som en kyrkråtta efter att ha köpt en lägenhete i stockholm för en miljard.. knasis! :P du får stanna hemm för jag fick inte åka med dig i helikoptern. Smöra för nån annan hihihi <3

mamma sa...

nu ska ni vara snälla mot varandra puss kram

Emma sa...

Haha sant, "som man bäddar får man ligga". OCH, jag får ligga väldigt fint om jag får säga det själv! (tolka det som du vill ;) )