torsdag 3 september 2009

Tack Kungsörnen!

Pin in dakk! Ett slang för int i skallen i Holland. Betyrde ordagrant "ont i taket". Så ni vet alltså!
Idag blev det kort dag på jobbet. Det var skönt för jag var lite trött idag. M väckte mig halv fyra i natt och sa att han inte hade något att göra. "Ja jag kan kommma på en sak du kan göra, SOVA!" Sen hade han mage att anmärka på att jag snarkade. Han sa att han inte kunde somna och att han fick ont i öronen. Ha Ha min mamma säger att jag inte snarkar har jag ju sagt!

I vilket fall som helst så tackar jag Kungsörnen för att de har färdiggräddade pannkakor som är styckfrysta i kartong. Toppen för de som gillar pannkisar. M gör det! Så idag är det torsdag och passar således ypperligt med det!

Jag tycker att vi allesammans tar varandras händer och sjunger "We shall overcome". Nej det var ju Birgit Friggebod kommentar i Rinkeby under nittiotalet minns ni. Ytterst pinsamt!
Men vi kan väl sjunga "ja må han leva" i alla fall för min gode vän RonRon som blir 38 hela år idag! Grattis raringen!!

2 kommentarer:

Patrik sa...

Och jag som står och gör egen smet och sen steker! :)

Hjärtemammas sa...

ja du är och kommer alltid att vara en sucker Patis <3 *smacka*