lördag 5 september 2009

Reunion

Men oj va trött jag är men ändå är jag uppe så tidigt! Gårdaden bestod bland annat i att kurera mina arma fötter tillsammans med en vän som jag inte sett på ett tag men då jobb gäller idag så var det hemgång tidigt! Trevligt var det i alla fall!
!TOK!

Gårdagen på jobber var rolig då den gick i ett. Jag fick varuleveranser samtidigt som jag tog emot gamla som nya kunder, roliga som mindre roliga. Men tiden gick fort i alla fall!!
Ikväll skulle jag ut med Kåll var det tänkt, men jag och Örnen tar en lova på stan här istället. Det är ändå rätt trist att sitta på nattbussen hem. Och den går ju så tidigt hem också! Precis när man själv börjat komma igång!

Nåväl jag ska ta mig lite morgonkaffe för att vakna. Vi hörs under dagen!

1 kommentar:

Anonym sa...

vad snygg du e i glasögon, me like!