lördag 12 september 2009

rutten pall kommer stå som ny!

Återigen har jag fått tummen ur att få lite ruljans på bussen. Jag köpte ju en pall FÖRRA HÖSTEN i renoveringssyfte. 30 hela kronor gav jag för den. Jag har ju färg och grejja hemma och har tänkt måla den länge. Jag har även velat klä sitsen i grå fårpäls och jag har idag trillat över en alldeles perfekt fäll i perfekt storlek! I kväll när M somnat så ska jag sätta igång! Jag lovar att slänga ut bildbevis.

Annars är det städa och fejja för hela slanten. Vi har personalmöte här hemma i morgon så det måste ju vara fint!

2 kommentarer:

wannabe sa...

ja, jag vill gärna se alla dina renoveringar och hyllor och allt vad du gör! jag orkar inte ta tag i mina renoveringsobjekt själv förrän kanske på jullovet, men det är ju alltid kul att se vad andra kan åstadkomma. :-)

Hjärtemammas sa...

haha ALLA? har jag berättat om den innan mäjligen.. haha, jag lovar det är absolut inga storverk men att ha något som man har produverat eller renoverat själv känns bra! Jag lovar du ska få se. Du såg väl klädhängaren jag la upp för ett par veckor sedan? Som jag gjort?
kram