tisdag 1 september 2009

Om du är stygg


Får du smisk eller ännu värre, jag blockar dig på Facebook. Herregud , det senare verkar skulle ta hårdare på folk i dessa dagar. Vad gjorde man innan Facebook egentligen? Det måste vara det värsta straffet nu för tiden, att verkligen visa hur man ogillar någon, att straffa någon i cybervärlden.-"Du är blockad fårn min facebook, för all framtid!" Lite kul!
För ni som inte förstår något i detta inlägg vill jag inte klandra er, ha förtröstan. Jag är trött. Nyduschad dock men fortfarande inte vaken. Jag ska dricka mitt kaffe och klä på mitt barn. Kanske ta en nypa frisk luft innan dagis. Jag behöver vara allert idag!
Precis som jag förespådde igår är min förkylning puts väck idag! Det var inte svininfluensan trots allt! jippie!

Nu kaffe, sen kan dagen få starta.. Varsågod!

1 kommentar:

Ima sa...

Kikar in och önskar dig en riktigt, riktigt bra dag!!

Ima