tisdag 22 september 2009

GRATTIS C!!


Idag fyller vår underbara fina vackra C 15 år. Lilla pluttan har verkligen blivit en stor tjej. Världens bästa syster till M och världens bästa bonusdotter!! Jag tänkte jag ska gratta henne efter jobbet idag! Kanske sjunga en grattissång, vem vet?! Ja så blir det nog, jag gillar ju att sjunga!
Jag skämde bort mig själv igår kväll med att laga en underbart välsmakande fiskgryta med lax, kräftstjärtar och saffran och till det dracks det ett jäkligt gott vitt vin. Lite vardagslyx bör man väl unna sig eller hur?
Jag var vaken alldeles för länge och är nu alldeles för trött för att egentligen stå i en butik hela dagen. Jag vet ju att det blir bra när jag kommer dit men just nu vill jag bara tillbringa dagen i sängen med min bok och en film. Jag ska försöka locka över någon kompis på fika till butiken. Vi får se om jag hittar någon som är ledig!
För övrigt ser det ut att bli regn här idag. Jag får ladda med paraply!

Vi hörs och syns!!

2 kommentarer:

Patrik sa...

Jösses, redan 15 år? Stora tjejen nu ju :)

Hjärtemammas sa...

I know, lika änglalik som alltid! Hon får en moppe av pappi idag!!