måndag 28 september 2009

Whats all the fuzz about?




Jag brukar ju faktiskt inte gå till attack mot enskilda personer på min blogg, ej heller hänga ut men nu drar jag mitt strå till stacken. Den här Anna Anka, kom igen. Det är klart att alla har någon de irriterar sig på och hon är min irritera-mig-på-are.

Jag har inte sett Svenska Hollywoodfruar som det pratas så mycket om och jag kan lova att jag inte tänker göra det heller. Det pratas och det skrivs om den här Anna Anka, och mest skit faktiskt. Ändå verkar ingen få nog utav henne. Jag kan tycka att hon är jäkligt lik Martin Johansson aka Miss Inga. Som en transa alltså! Så det var min stund att spy galla. Värre än så blir det inte gott folk. Jag måste ju samtidig vara ett föredöme!


Jag ska kika vidare på Idol2009 nu. Är det bara jag som tycker Andreas Carlsson är het? jag äslkar hans tänder. Totalblekta jag vet men jag gillar dem!

7 kommentarer:

jennie sa...

hans tänder, å leende ser ut som en morrande Cujo. Han ler med munnen men inte med ögonen. Ser falskt ut... blää

Hjärtemammas sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Hjärtemammas sa...

Exakt sockerkringlan, men det är väl så man gör i Hollywood kanske. eller så kan man träna på att "smile with your eyes" som Miss Tyra lär oss! puss på dig med ;-) <3

Anonym sa...

Det är lite Hollywood över dig med! :)
Du älskar inredning/styling som Maria i serien.

och gillar och köpa på fina kläder till M-lillskrutten o se till att han ser bra ut i håret.
exakt som Anna Anka! som by the way är bara bäst med sina kommentarer.!

Hjärtemammas sa...

Hmm du anponyma, där fick jag så jag teg ;-)
välkommen tillbaka!

Anonym sa...

Har kikat precis på idol och måste hålla med dig.
Andreas.C är HET! han har fina vita tänder och snygg i håret och perfekt solbränna och fin skäggväxt...allt vad en tjej vill ha :)

Hjärtemammas sa...

I told you so.. grrr