söndag 20 september 2009

Måndag hemfärd

Det blev lite trattisar på min och Märys skogspromenad här i dalarna. Jag ska sätta in bilder så snart jag kommer hem. Helgen har varit ritkigt lugn och skön. Kanske liite för lugn för mitt psyke vissa stunder men jag lever. JAg skulle egentligen åka ner mot Stockholm med en kompis som ska till jobbet samtidigt men ville hem lite tidigare och bokade ett tåg istället. Klantiga jag kommer VERKLIGEN få åka tidigt då jag bokade fel. Jag bokade en alldeles för tidig biljett så nog är jag hemma tidigare allt. Biljetten är även icke ombokningsbar så det är bara att sätta sig med god min på tåget. Jag ångrade nästan att jag tackade nej till en skön biltur istället.

Nu är det nanna kudden här hemma. Vänner har kommit och gått ikväll, det har varit fullt hus i stort sett hela dagen.

Vi hörs i morgon
puss kram

1 kommentar:

Anonym sa...

http://www.youtube.com/watch?v=-99eleRvGko



du måste kolla in anna anka hon e ju bara bäst :)
kram samir