onsdag 2 september 2009

Jag skulle ljuga....

..om jag sa att jag sitter på Småglin, pigg som en lärka och full av entusiasm. Faktum är att jag blev uppehållen länge i natt. Ja näää nu låter det som om jag hade sällis, men verkligen inte. Inte annat än Kakan och M. Men jag satt länge vid nätet inatt. Det fanns mycket att titta på och en massa att prata om. Så jag antar att jag får skylla mig själv. Trevligt var det i alla fall, minst sagt!
Nu är jag i alla fall inne på min andra kopp snabbkaffe så snart så, har jag vaknat till liv.

Jag skulle även ljuga om jag sa att jag minns dagen då min bror föddes. Det var idag för exakt 43 år sedan, så hur skulle jag kunna minnas liksom? Jag fyller ju 30 snart (igen).
I vilket fall så vill jag att vi tar i ända från tårna när vi ropar ETT FYRFALDIGT LEVE FÖR GURRA! HAN LEVE; HIPP HURRA HURRA HURRA HURRA

Åh fy fasiken va jag hostar när jag tar i! Nu ska jag göra lite kassor.. *peppa peppa*

Hörs sen då :D

Inga kommentarer: