onsdag 12 augusti 2009

Alltid är det något

Är det inte typiskt svenskt att alltid ha något att gnälla på? Man hör männiksor gnälla och gnälla på det här jääkla vädret, tyyypiskt svensk sommar, tänk att man aaaaaldrig..., osv. Har vi inte haft en underbar sommar eller? Jag tycker vi har haft fint väder hela sommaren. Idag är det mulet, visst men det regnar ju inte. JAg kommer sitta ute i en väns hammock med min bok i alla fall. Och jag längtar!

Först ska jag till doktorn för lite provsvar. Vi får se hur dommen lyder. Det var bara små allmänna blodprover jag ville ha lite svar på så jag är inte direkt orolig heller.
Jag borde tvätta idag också, och städa och handla. Det finns massa saker jag kan komma på men jag vill passa på att bara lata mig innan M kommer på fredag. Jag röstar för en god bok i hammocken :D

Hörs senare!

1 kommentar:

Anonym sa...

Lägger och min röst på en stund med en god bok i hammocken !

// LP