måndag 10 augusti 2009

Finnboda

Gårdagen var underbar dock lite frustrerande. JAg låg på Gustens gräsmatta och solade i stort sett hela dagen, Från tiotoden till se på kvällen. Vi hade 25 grader i vattnet, och solade och badade och bara latade oss med korsord. Jag blev otroligt badsugen igår kväll igen men det blev aldrig något kvällsdopp.
Vi får se om dagen bjuder på lite bad. Enligt rapporterna ska det bli lite sämre väder idag men än så länge skiner solen.
Jag ska strax in till stan och träffa en kompis, sen får vi se hur dagen artar sig!

Ha en fin dag alla

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha en underbar dag och kom ihåg att andas....

Kram L

Giesela sa...

Hallå alla där ute, jag tänker starta en cirkel :0) Nytt & Bytt & Sytt !!! Alla som vill vara med hojtar till. Skicka mig ett mail till giesela_rinse@hotmail.com eller skriv en kommentar i min blogg. Cirkeln går ut på att vi tillverkar eller köper en sak/saker till ett värde av tex 100 kr. Sedan så informerar jag alla om vem man ska skicka saken/sakerna till. Då får alla ett litet/stort paket på posten som förgyller tillvaron :0) Är inte det en rolig och trevlig idé, hösten är ju snart här. Då kan vi behöva lite uppmuntran, av medsystrar.

HALLÅ tjejer är ni med ? SÅKLART att ni är :0)
Hör av er SNARAST !!!
Kram // Giesela