lördag 22 augusti 2009

Nu så..

Nu är jag på bloggspåren igen med en helt ny dator. Det blev slimmad Compaq med 15,6" skärm. Jag är verkligen helnöjd! Jag sitter i soffan nu med en skön kudde i ryggen, lite musik i bakgrunden och har nu alla förutsättningar för att hitta på bättre ämnen att blogga om. Ska bara tänka till lite först!
Det blev en mycket trevlig förmiddag och lunch på Täbban idag. Det rann lite dolares mellan fingrarna men ni som känner mig vet att det inte runnit speciellt mkt flos mellan mina fingrar den sista tiden så nu unnade jag mig faktiskt både det ena och det andra. Dator främst, sen såklart lite fina grejer på MakeUp Store, nya tights behövs alltid, likaså läppglans. Tyck inte att jag slösar. Jag stod och höll i en gammal favorit från Dior för 350 kronor men tog faktiskt ett billigt från Loreal. Så jag kan vara ekonomisk också :D Lite under kläder, ett nagellack och lite annat smått sen var jag klar. Så nu har jag lagom ont i ryggen. Ett glas till av det här vita vinet *pekar* så känner jag snart inte av det onda!

Strax blir det duschen och senare kommer Kåll hit för lite wining sen tar vi bussen mot staden. Ni som ska in, hör av er! Ni hittar oss på Söder!

Jo i morgon ska jag kolla in en bil faktiskt! Jag hittade en tuff liten sak på blocket med hjälp av min vän Eniro. Bra pris, bra grejer. Vi får se!

Inga kommentarer: