torsdag 27 augusti 2009

Äntligen helg!


I morgon kommer han. Ja M givetvis. Jag ska pussa på honom tills mina läppar svider, ja det ska jag!

Idag har jag varit hemma hela dagen. Jag har tvättat och städat. Ni tycker ju inte att jag göra annat men det gör jag ju såklart. Jag hänger ju här.. vid datorn och vid mitt nya tidsfördriv; Farmville, Applikationen på Fejjan.

Örnen var förbi en kortis för fika och ett mycket intressant samtal. Ämnet tänker jag inte gå in på här men roligt hade vi i alla fall! Som så många gånger när man diskuterar kvinnor emellan så handlar det ju om män. Så långt kan jag säga att det gjorde även det här samtalet!

Jag har pratat lite med Kåll ikväll och om våra planer på att ta en hotellnatt i Sthlm. Vi ska försöka göra det i oktober någon gång. Det ska bli skönt att slippa ta nattbussen hem. Huvva!!
Det jag har som krav på hotellrummet är att det ska vara nån minisvit åtminstone och att vi ska ha ett badkar på rummet, och Champagne. Jag vill ligga i jacuzzin, dricka skumpa (flashback) och blåsa såpbubblor!! Sen blir det en helkväll ut på stan!! I cant wait.


Örnen och jag har diskuterat födelsedagar idag. Jag tänker ha en TRETTIOÅRSSKIVA! Precis som förra året! Skrocka på ni som säger att jag inte är 30 år, men jag är väl hur gammal jag vill!! Örnen är ju ett par år äldre än mig men jag föreslog att hon och jag kanske skulle fira våra 30 årsskivor tillsammans så det blir en stor 60 års fest istället. Eller nåt. Jag ska definitivt klura på saken! Det är dags nu att det blir ett hejdundrande kalas. Det var ju trots allt ett år sen jag hade min 30 års fest sist!!


Nu ska jag försöka krypa till kojs! Nej jäklar jag måste ju ner i tävttstugan å hämta tvätten först!Jag måste skicka en länk på en helknasig sida som bara amerikanerna kan komma på. WALLMART foton. Knasiga kort på deras kunder ha ha ha.


Günatt Günatt!

Inga kommentarer: