fredag 21 augusti 2009

Äntligen Fredag

Solen skiner och det ä rinte ett enda moln på himlen. Kan denna fredag få en bättre start? jo faktiskt, om M hade varit och kramat mig i morse hade den bärjat lite bättre. Jag saknar honom redan otroligt mycket. Jag ska försöka åka hem till Pappi ikväll och vara med honom, pussas och kramas. Med M alltså, inte pappi :D
Annars så har jag inga direkta planer för helgen. Kåll ville eventuellt hitta på något i morgon, kanske blir det att fara in till stan och göra nåt tokigt roligt galet! Det var länge sen nu jag var inne i stan. Söder är mina vaforitkvarter! Det blir någonstans där skulle jag gissa!

Örnen och Tuttut är fortfarande kvar. De åker dock på middag ikväll så jag får några stunder själv. Är precis på slutklämmen nu p åboken jag läser. Tusen strålande solar. Det är den bästa boken jag läst på länge länge. Den handlar om ett par kvinnor i Afghanistan under kriget! läs den säger jag

Nu ringer Eniro, måste ta det!!

Inga kommentarer: