fredag 28 augusti 2009

Passionista!


Jag väntar på pappi som ska hämta M igen. De ska på kalas ikväll och då passar jag ju på att gå på bio inne i stan. Men i morgon är han min på heltid igen. Tuttut är också hos mig för Örnen har varit på ett möte idag. Jag, M och Tuttut har flanerat på stan, tagit en fika och fönstershoppat lite. Jag måste ju hålla hårt i slantarna även om det kliar i fingrarna på mig att få shoppa.
Jag har unnat mig lite den sista tiden men det fattas mig egentligen inget just nu förutom en jäkligt snygg men shweinteuer handväska, Men det är ju det, att få unna sig, överdrivet ibland.. jag förtjänar det!


Jag har plockat fram lite höstiga kläder ur garderoben faktiskt. Lite grått och lite murrigt lila. Ja har en grå kjol och ett långt lila linne som legat i garderoben ett tag med prislapparna kvar. Toppen! Nätan som om jag shoppat dem idag liksom! Ja EN sak köpte jag idag faktiskt, eller det blir ju två i ett! På HM:s barnavdelning har de ofta riktigt fina accessoarer. Där köpte jag idag två hårspännen med rätt stora tygrosetter :D Jag gillar ju sånt, rosetter, diadem och puffärmar..ni vet.
Som ni ser är min layout nu lite annan på bloggen. Jag sjabblade till mig ordentligt när jag skulle lägga till lite höstfeeling över bloggen. Istället blev det så här, men variation förnöjer har jag hört någonstans :D
Kommer in något senare med en recension över kvällen!
Bon soir

Inga kommentarer: